Пн, 06.05.2024, 04:59    Ви увійшли як Гость | Група "Гости" | RSS
 
Головна Ваше запитання юристуРеєстрація Вхід Стара форма входу
Меню сайту
Органи влади
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Звідки відвідувачі
Друзі сайта
Васильков.INFO Дошка безкоштовних оголошень України,Каталог сайтів,Каталог фірм,організацій та підприємств,Форум,Новини Каталог ссылок, Top 100. Информационный портал городов Украины — UKRMISTO
Головна » FAQ » Житлове право 
Юридична консультація
Користуючись нашим сервісом, ви можете швидко отримати вичерпну відповідь
юрист на питання з галузі права. Ми консультуємо по питанням з цивільного, сімейного, адміністративного, трудового, житлового права; адміністративної відповідальності, загального законодавства (звернення громадян, захист прав споживачів)

 Додати питання
 ЮРИСТУ


Доброго дня, в мене таке питання ми уклали з ЖЕКом договір про надання послуг з вивезення відходів уклодав договір не власник будинку а його дочка яка прописана в будинку чи можна визнати договір не дійсним через це і чи ми маєм право розірвати договір бо нам забороняьть аргументучи що договір на вивіз сміття обовязковий дякую
Добавив запитання: Маряна

Текст відповіді:

Вибачаюсь за запізнення з відповіддю.

7 червня 2012 року Верховною Радою України прийнято за основу законопроект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення механізму правового регулювання та посилення відповідальності у сфері поводження з відходами (№10501), що вносить істотні корективи до юридичного оформлення цієї сфери комунального обслуговування. Об’єктами законодавчих змін мають стати Закон України «Про відходи» та Кодекс України про адміністративні правопорушення, що вже викликає низку питань, про що нижче.

Посеред низки дрібних змін (приміром введення нових — «послуги з перероблення відходів» — та розширення деяких наявних — «поводження з відходами» — дефініцій) як ключове слід виділити зміни до статті 15 Закону про відходи:
Стаття 15. Обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства у сфері поводження з відходами


Громадяни України, іноземці та особи без громадянства зобов'язані:
:

а) дотримуватися вимог цього Закону та інших нормативно-правових актів у сфері поводження з відходами;


б) вносити в установленому порядку плату за користування послугами підприємств, установ та організацій, що займаються збиранням, зберіганням, перевезенням, знешкодженням, видаленням і захороненням відходів;
б) з 1 січня 2013 року укласти договори на вивезення побутових відходів з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів на території за місцем їхнього проживання;


в) вносити в установленому порядку плату за надані послуги з вивезення побутових, перероблення та захоронення відходів;


г) забезпечувати роздільне збирання побутових відходів;

в) виконувати інші обов'язки, передбачені законодавством, щодо запобігання забрудненню навколишнього природного середовища відходами.
д) виконувати інші обов'язки, передбачені законодавством, щодо запобігання забрудненню навколишнього природного середовища відходами.


Бажання громадян укласти такі договори стимулюватимуться новою статтею КУпАП:

«Стаття 152-1 Порушення вимог цього Закону та інших нормативно-правових актів щодо поводження з відходами

Порушення вимог цього Закону та інших нормативно-правових актів щодо поводження з відходами в т.ч. щодо укладення договору на вивіз відходів з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів на певній території, на якій знаходиться джерело утворення відходів, —

тягнуть за собою накладення штрафу на громадян у розмірі від п’яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню, —

тягнуть за собою накладення штрафу на громадян в розмірі від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб — від ста до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».

Тобто повторний штраф на неохочих укладати вказані договори складатиме від 850 до 1700 гривень. Сума немала, надто якщо зважити, які саме верстви найвірогідніше виявлять найменший ентузіазм до нововведень.

Таким чином, наявна схема правовідносин навколо вивезення сміття має бути радикально змінена, принаймні наскільки йдеться про багатоквартирні будинки.

Згідно з чинним Законом України «Про житлово-комунальні послуги» вивезення побутових відходів записано до кола комунальних послуг. Власник квартири, орендар або квартиронаймач мав укладати договір про житлово-комунальні послуги (в т.ч. щодо вивезення сміття) з балансоутримувачем (ЖЕКом), який мав укласти договір із виконавцем, тобто безпосередньо особою, що збиратиме й возитиме сміття (частини перша та друга статті 29). Сама ж особа виконавця має визначатися органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах. Тож сам мешканець квартири не зобов’язаний перебувати в приватних правовідносинах зі збирачами сміття. І саме це покликаний змінити майбутній закон.

Наявний проект не містить жодних заходів на узгодження майбутньої редакції Закону про відходи з текстом Закону про житлово-комунальні послуги, на що зокрема вказало у висновку і Головне науково-експертне управління, яке в підсумку рекомендувало відхилити законопроект у першому читанні.

Пропонується змінити також частину третю статті 35-1:
Збирання та перевезення побутових відходів у межах певної території здійснюються юридичною особою, яка уповноважена на це органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах, спеціально обладнаними для цього транспортними засобами.
Збирання та вивезення побутових відходів у межах певної території здійснюються юридичною особою, яка уповноважена на це органом місцевого самоврядування, а у випадках, встановлених законом, - місцевою державною адміністрацією на конкурсних засадах, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, спеціально обладнаними для цього транспортними засобами.
Це підсилює питання, до якої міри збирання й вивезення сміття виводиться з-під дії Закону про житлово-комунальні послуги, а також установлені ним засади тарифоутворення в галузі.

()Дата добавлення:18.05.2012
Доброго дня.
З 1.01.2009 будинок , 5ти поверхова новобудова в якому знаходиться моя квартира, взятий на обслуговування приватним житловим управлінням.
Воно постановило оплачувати комунальні послуги ( прибирання території) з розрахунку 75 гривен на місяць. В квартирі з того часу ще ніхто не живе - немає коштів на ремонт. Договір з "ЖЕК" не заключав. Чи повинен я оплачувати цю суму.
Добавив запитання: Леонид


Ні  не повинні, Зателефонуйте мені, і я Вам надам повну юридичнгу консультація щодо цього питання. З повагою Алла Волоодимирівна

()Дата добавлення:09.07.2012
1-6 7-12 13-18 19-20
Категорії розділу
Нові оголошення
[26.03.2011][Різне]
Пояс- жизни электрика (0)
[26.03.2011][Різне]
Продам б/у насосы электродвигатель (0)
[26.03.2011][Різне]
Продам раковину угловую со смесителем б/у (0)
[26.03.2011][Різне]
Продам печатную машинку Украина б/у (0)
[26.03.2011][Меблі]
Продам столы для кафе стулья б/у (0)
Наша кнопка
Ми будемо вам вдячні, якщо ви розмістите нашу кнопку у себе на сайті:

Юридичні послуги

Погода
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Проект ген.план. м.Василькова
Вверх
Copyright MyCorp © 2024 Умови використання сайту :Беріть інформацію на здоров`я. Але з гіперпосиланням на сам матеріал:)