На виконання наказу Державної судової адміністрації України № 105 від 07.09.2012 року з 26 листопада 2012 року, в рамках реалізації пілотного проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, у Святошинському районному суді міста Києва, апеляційному суді Дніпропетровської області, господарському суді Вінницької області, Севастопольському апеляційному господарському суді, Харківському окружному адміністративному суді, Харківському адміністративному апеляційному суді учасники судового процесу мають можливість отримувати процесуальні документи в електронному вигляді паралельно з документами у паперовому вигляді. Для отримання процесуальних документів в електронному вигляді учасник судового процесу повинен: 1. Зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (завести поштову скриньку електронного суду), розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: http://e-court.mail.gov.ua/. 2. Подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді за конкретною справою, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України у вищевказаному розділі.
Процесуальні документи в електронному вигляді з відповідної справи будуть надходити на зареєстровану електронну адресу учасника судового процесу в домені mail.gov.ua, зазначену в Заявці. 16 листопада 2012 року на офіційному веб-порталі «Судова влада України» (http://court.gov.ua/) був відкритий сервіс (http://e-court.mail.gov.ua/), що дозволяє реєструвати поштові скриньки фізичним та юридичним особам для роботи з «Електронним судом».
За матеріалами: «Судова влада України»
|