Васильківський районний підрозділ
ПАТ "АЕС Київобленер- го" 22 січня ц.р. урочисто відкрив оновлений
абонентський відділ , де щодня буває багато відвідувачів.
Раніше абонентів обслуговували у тісній кімнаті
відразу при вході в приміщення РП. Тепер усі можуть зітхнути з полегшенням:
для цього відведено праве крило першого поверху з місцями для відпочинку та
касою Ощадбанку, де при необхідності можна провести всі платежі, як мовиться,
не відходячи від каси.
У святковому оформленні традиційну стрічку
перерізали Леонід Степанович ЗАЛУЖНИЙ, директор Західного регіону компанії та В.А. КУКСЕНОК, начальник Васильківського районного підрозділу ПАТ
"АЕС Київобленерго".
Говорить В.А. КУКСЕНОК
-
Після проведення реорганізації
першого поверху під приміщення Васильківського районного підрозділу для
прийому і обслуговування клієнтів було відведено праве крило будівлі -
найсвітліше і найзручніше, яке легко можна знайти, щойно переступивши поріг.
Одразу з невеличкого холу праворуч відвідувачі побачать завжди відкриті двері
привітного абонентського відділу, в якому працюють наші професіонали. Для
зручності оплати рахунків в кінці зали обслуговування клієнти можуть здійснити
проплату в касі Ощадбанку. Графік роботи касира: з понеділка по четвер - з 8:00
до 17:00, у п’ятницю - з 8:00 до15:45 (обідня перерва - з 12:00 до 12:45).
Сподіваємось, клієнти Васильківського РП будуть
задоволені рівнем обслуговування фахівцями, які здійснюють прийом у
просторому, оновленому та комфортному приміщенні.
Анастасія ІЛЛЯСЕВИЧ (Департамент
зовнішніх та внутрішньо- корпоративних зв’язків компанії):
-
Клієнти для нашої компанії і її
Васильківського районного підрозділу зокрема є найціннішою громадою,
яка відображає загальносуспільні інтереси та заслуговує
на якісне обслуговування. Саме тому з метою покращення умов обслуговування
клієнтів ПАТ "АЕС Київобленерго" проводить стандартизацію робочих
місць працівників районних підрозділів.
Сьогодні ми відкриваємо оновлений відділ
обслуговування клієнтів Васильківського районного підрозділу. Віднині кожен
клієнт може вільно обрати віконце, в якому обслуговуватиметься, скласти власні
речі на поличці або стільці, щоб не тримати в руках, присісти в разі
необхідності очікування або ознайомитись з детальною інформацією на оновлених
дошках оголошень.
Ірина БОНДАРЕНКО ,
начальник відділу по роботі зі споживачами компанії:
- З метою прискорення обслуговування та економії
власного часу ПАТ "АЕС Київобленерго" пропонує клієнтам скористатися
іншими видами сервісу. Наша компанія завжди прагне бути відкритою до всіх
клієнтів і йде їм назустріч, пропонуючи дистанційні види обслуговування - по
телефону та за допомогою мережі Інтернет. Для забезпечення телефонного
обслуговування в компанії працює сучасний Контактний центр, який
централізовано приймає дзвінки від наших споживачів з 8:00 до 21:00 щодня без
вихідних, а за складних погодних умов - цілодобово. Контактний центр
плідно співпрацює з диспетчерами районних підрозділів, надає оперативну
інформацію споживачам, приймає показники лічильників та надає консультації з
розрахунків на оплату. Для зручності клієнтів номери контактних телефонів
зазначені у рахунках. У разі виникнення складних ситуацій у питаннях електропостачання
чи обслуговування абоненти можуть звертатись за номером "гарячої
лінії" Контактного центру: (044) 459-07-40.
Окрім Контактного центру, в компанії функціонує
Інформаційний консультаційний центр (ІКЦ).
Його основною метою є надання споживачам
інформаційних консультацій, підвищення рівня культури взаємовідносин і
формування прозорого інформаційного середовища з різного роду питань щодо
енергопостачання. Фахівці ІКЦ проводять особистий прийом та листування зі
споживачами за адресою центрального офісу товариства: м.Київ, 04136, вул.
Стеценка, 1А, контакт. тел.: (044) 494-43-20, або завітайте на
офіційний веб-сайт для заповнення форми зворотнього зв'язку: http://www.aes-ukraine.com .
Компанія не стоїть на місці та прогресивно
розвивається, впроваджує нові технології задля отримання зручності оплати
рахунків за електроенергію. На сьогоднішній день споживачі мають можливість отримувати
рахунки електронною поштою та оплачувати їх через мережу Інтернет. Це може
зробити не лише впевнений користувач комп'ютера, а й початківець. Усе дуже
просто. Ви заходите на сторінку http://www.portmone.com проходите реєстрацію в системі та оплачуєте
ваш рахунок за допомогою власної платіжної картки. Якщо ви бажаєте отримувати
рахунки по email, можете звернутися за додатковою інформацією до фахівця з
обслуговування або з договірної роботи. Так само спрощено можна передавати
показники лічильника за допомогою SMS-повідомлення з мобільного телефону. Для
передачі показника необхідно відправити повідомлення на номер (067)
239-7-238. У тексті повідомлення слід зазначити ваш особовий рахунок,
вказаний у рахунку за електроенергію (дев'ять цифр, починається на цифру 2), а
після пробілу - показник - усі цифри на лічильнику до коми. Л. ЛЕЩЕНКО.
Фото автора. За матеріалами: Газета «Життя і Слово»
|