Пн, 02.12.2024, 22:24    Ви увійшли як Гость | Група "Гости" | RSS
 
Головна Каталог статей законів Реєстр cудових рішеньРеєстрація Вхід Стара форма входу
Меню сайту
Органи влади
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Звідки відвідувачі
Друзі сайта
Васильков.INFO Дошка безкоштовних оголошень України,Каталог сайтів,Каталог фірм,організацій та підприємств,Форум,Новини Каталог ссылок, Top 100. Информационный портал городов Украины — UKRMISTO
Головна » Статті » Міністерство юстиції України » Роз'яснення

У категорії матеріалів: 11
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Даті · Назві · Коментарям · Переглядам

(28.11.2011)

Стандарт

надання адміністративної послуги з видачі довідок з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство по Київській області

1. Інформаційна довідка з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (далі - довідка), надається за письмовим запитом юридичної особи або фізичної особи - підприємця стосовно порушення щодо нього (заявника) провадження у справі про банкрутство, визнання банкрутом, перебування у процедурі банкрутства, який подається до відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Київській області (далі - Відділ).
Довідка надається безоплатно. 

(роз`яснення Міністерства юстиції України від 04.08.2011 року)
Законом України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" ( 2398-17 ) передбачено, що державній реєстрації підлягають народження фізичної особи та її походження, шлюб, розірвання шлюбу у випадках, передбачених законом, зміна імені, смерть.
Відповідно до частини першої статті 18 вказаного Закону ( 2398-17 ) про факт державної реєстрації акта цивільного стану органами державної реєстрації актів цивільного стану видається відповідне свідоцтво.
Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, оригінал якого було вкрадено, загублено, пошкоджено чи знищено, та повторна видача свідоцтва у разі внесення змін до актового запису чи його поновлення здійснюються відділами державної реєстрації актів цивільного стану, дипломатичними представництвами і консульськими установами України на підставі актового запису цивільного стану за заявою особи, щодо якої складено запис, батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників, представника закладу охорони здоров'я, навчального або іншого дитячого закладу, де постійно перебуває дитина, органу опіки та піклування. 


(22.07.2011)

Відповідно до абзацу 3 статті 1 Закону України «Про іпотеку» - іпотека це вид забезпечення виконання зобов'язання нерухомим майном, що залишається у володінні і користуванні іпотекодавця, згідно з яким іпотекодержатель має право в разі невиконання боржником забезпеченого іпотекою зобов'язання одержати задоволення своїх вимог за рахунок предмета іпотеки переважно перед іншими кредиторами цього боржника у порядку, встановленому цим Законом.
Закон України «Про іпотеку» прямо не називає іпотеку одним із видів застави, однак частина 1 статті 575 Цивільного кодексу України вказує, що іпотекою є застава нерухомого майна. Аналіз статей 589 Цивільного кодексу України, статті 20 Закону України «Про заставу», статті 33 Закону України «Про іпотеку» дає можливість зробити висновок, що юридичною підставою для звернення стягнення на предмет застави (іпотеки) є невиконання зобов'язання в момент настання терміну його виконання. Фактичною ж підставою для цього є виконавчі документи про звернення стягнення на предмет застави (іпотеки), за якими державний виконавець проводить відповідні виконавчі дії. До них відносяться виконавчі написи нотаріусів та рішення судів. При цьому, слід мати на увазі, що звернення стягнення на заставлене майно державного підприємства (підприємства, не менше п'ятдесяти відсотків акцій (часток, паїв) якого є у державній власності) здійснюється виключно за рішенням суду (стаття 20 Закону України «Про заставу», стаття 33 Закону України «Про іпотеку»). 

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
07.07.2011 м. Київ № 1810/5
Зареєстровано в Міністерстві юстиції 11.07.2011 за № 831/19569
Про затвердження Положення
про Спадковий реєстр
Відповідно до пункту 1 Порядку державної реєстрації заповітів і спадкових договорів у Спадковому реєстрі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 491, пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 14.07.99 № 1272 "Про державне підприємство "Інформаційний центр" Міністерства юстиції" та з метою створення єдиної системи обліку заповітів, спадкових договорів, заведених спадкових справ та виданих свідоцтв про право на спадщину
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Спадковий реєстр, що додається.
2. Державному підприємству "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України забезпечити збереження відповідних реєстраційних записів про заповіти, спадкові договори, заведені спадкові справи та видані свідоцтва про право на спадщину, що були зареєстровані до набрання чинності цим наказом у Спадковому реєстрі, створеному відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 17.10.2000 № 51/5 «Про Спадковий реєстр», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.10.2000 за за № 714/4935.
3. Установити тарифи:
3.1. За формування у Спадковому реєстрі одного реєстраційного запису про посвідчення заповіту, змін до нього, скасування заповіту, видачу дубліката з видачею відповідного витягу - у розмірі шістдесяти восьми гривень.
3.2. За формування у Спадковому реєстрі одного реєстраційного запису про посвідчення спадкового договору; змін до нього, розірвання спадкового договору, видачу дубліката з видачею відповідного витягу - у розмірі п'ятдесяти однієї гривні.
3.3. За формування у Спадковому реєстрі одного реєстраційного запису про видачу свідоцтва про право на спадщину або його дубліката з видачею про це відповідного витягу - у розмірі п'ятдесяти однієї гривні.
3.4. За проведення перевірки інформації про наявність або відсутність посвідченого заповіту і спадкового договору або заведеної спадкової справи та виданих свідоцтв про право на спадщину з видачею витягу або інформаційної довідки - у розмірі п'ятдесяти однієї гривні.
4. Визнати такими, що втратили чинність:
4.1. Наказ Міністерства юстиції України від 17.10.2000 № 51/5 «Про Спадковий реєстр», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17.10.2000 за № 714/4935 (із змінами).
4.2. Пункти 3, 5 наказу Міністерства юстиції України від 07.04.2005 № 33/5 «Про запровадження Спадкового реєстру та внесення змін і доповнень до деяких нормативно-правових актів Міністерства юстиції України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.04.2005 за № 373/10653 (із змінами).
5. Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (Чижмарь К.І.), державному підприємству "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України (Добжанський В. Б.):
подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03.10.92 № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади";
довести наказ до відома начальників Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, регіональних філій державного підприємства "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України та забезпечити його належне застосування в роботі.
6. Начальникам Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі довести цей наказ до відома нотаріусів та посадових осіб відповідних органів місцевого самоврядування.
7. Цей наказ набирає чинності з 1 вересня 2011 року.
8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Чижмарь К.І.
Міністр Олександр Лавринович


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції України
07.07.2011 № 1810/5
Зареєстровано в Міністерстві юстиції 11.07.2011 за № 831/19569
Положення
про Спадковий реєстр
I. Загальні положення
1.1. Це Положення установлює порядок ведення й користування Спадковим реєстром, внесення до нього відомостей про заповіти та спадкові договори, посвідчені в Україні, а за бажанням заповідача - посвідчені (складені та/або прийняті на зберігання) і зареєстровані в іноземних державах згідно з Конвенцією про запровадження системи реєстрації заповітів (далі - Конвенція), про заведені спадкові справи та видані свідоцтва про право на спадщину, а також надання інформації з нього.
1.2. Реєстраторами Спадкового реєстру (далі - Реєстратор) є:
державні нотаріальні контори, державні нотаріальні архіви, приватні нотаріуси, які уклали відповідні договори з Адміністратором і мають доступ до Спадкового реєстру через інформаційну мережу Мін'юсту України щодо посвідчених заповітів, спадкових договорів, а також змін до них, скасування заповітів та розірвання спадкових договорів, заведених спадкових справ та виданих свідоцтв про право на спадщину;
державне підприємство "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України та його регіональні філії щодо:
заповітів, посвідчених посадовими особами органів місцевого самоврядування;
заповітів, спадкових договорів, посвідчених консульськими установами України, а також змін до них, скасування заповітів та розірвання спадкових договорів, заведених такими установами спадкових справ та виданих ними свідоцтв про право на спадщину;
заповітів, посвідчених (складених та/або прийнятих на зберігання) і зареєстрованих в іноземних державах згідно з Конвенцією, запити про реєстрацію яких в Україні на прохання заповідача подані Мін'юсту, а також змін до них, скасування заповітів та розірвання спадкових договорів.
1.3. За клопотанням приватного нотаріуса - Реєстратора доступ до Спадкового реєстру з метою виконання функцій Реєстратора може бути наданий помічнику (консультанту) цього нотаріуса.
Приватний нотаріус - Реєстратор несе відповідальність за помилки, допущені помічником (консультантом) цього нотаріуса у процесі користування Спадковим реєстром.
1.4. Реєстратори вносять відомості до Спадкового реєстру, перевіряють за даними Спадкового реєстру інформацію про наявність або відсутність посвідчених заповітів, спадкових договорів, заведених спадкових справ та виданих свідоцтв про право на спадщину і видають (виготовляють) відповідні витяги та інформаційні довідки в порядку, встановленому цим Положенням.
1.5. Ведення Спадкового реєстру здійснюється українською мовою.
У разі внесення відомостей на підставі Конвенції про заповіт, посвідчений (складений та/або прийнятий на зберігання) і зареєстрований в іноземній державі, ім'я (імена) та прізвище (прізвища) заповідача (заповідачів) зазначаються у Спадковому реєстрі українською та/або англійською мовою, що є однією з офіційних мов Ради Європи.
1.6. Відомості про заповіти, у тому числі посвідчені посадовими та службовими особами, зазначеними в статтях 1251 та 1252 Цивільного кодексу України, статті 37 та частині першій статті 40 Закону України "Про нотаріат", спадкові договори та внесення змін до них, скасування заповітів та розірвання спадкових договорів, заведені спадкові справи та видані свідоцтва про право на спадщину підлягають обов'язковому внесенню до Спадкового реєстру.

 

27 липня 2010 року набув чинності Закон України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" ( 2398-17 ), яким передбачено ряд суттєвих новел та внесено зміни до Сімейного ( 2947-14 ), Цивільного ( 435-15 ) і Цивільного процесуального кодексів України ( 1618-15 ), Закону України "Про нотаріат" (3425-12 ).
Новітні норми стосуються, зокрема, порядку розірвання шлюбу.
Так, згідно з положеннями законодавства розірвання шлюбу здійснюється органами державної реєстрації актів цивільного стану та в судовому порядку.
Підстави розірвання шлюбу органами державної реєстрації актів цивільного стану в залежності від волевиявлення подружжя можна поділити на дві групи: розірвання шлюбу за взаємною згодою подружжя та за волею лише одного з подружжя.
У першому випадку шлюб припиняється за спільною заявою подружжя, яке не має дітей (стаття 106 Сімейного кодексу України) ( 2947-14 ). 

У зв'язку з численними зверненнями громадян стосовно начебто можливості усиновлення дітей одностатевими парами та щодо зміни визначення поняття шлюбу у зв'язку з прийняттям Закону України "Про ратифікацію Європейської конвенції про усиновлення дітей (переглянутої)" ( 3017-17 ), Міністерство юстиції повідомляє наступне.
15 лютого 2011 року Верховною Радою України було прийнято Закон України "Про ратифікацію Європейської конвенції про усиновлення дітей (переглянутої)" ( 3017-17 ). Указана Конвенція ( 994_a17 ) запроваджує сучасні правові стандарти у сфері усиновлення з метою максимального врахування найвищих інтересів дитини.
При цьому, відповідно до статті 7 Конвенції ( 994_a17 ) дозволяється усиновлювати дитину:
a) двом особам різної статі;
i) які перебувають у шлюбі між собою або
ii) які перебувають у зареєстрованому партнерстві, якщо такий інститут існує;
b) одній особі. 

Міністерство юстиції Міністерство юстиції затвердило єдиний графік роботи всіх органів реєстрації актів цивільного стану в Україні .

Як повідомив Міністр юстиції Олександр Лавринович, РАЦСи переведено на єдиний графік з метою більш ефективної організації їх роботи та створення зручних, передбачуваних для громадян умов щодо користування послугами органів РАЦС.

Міністр також повідомив, що єдиний графік роботи органів реєстрації актів цивільного стану буде запроваджено з 1 червня 2011 року.

Так, вихідними днями для відділів РАЦС буде установлено неділю та понеділок. А у разі проведення індивідуальних обрядів державної реєстрації шлюбу, народжень виключно виконавчими органами сільських, селищних та міських рад (крім міст обласного значення) вихідними днями для відділів РАЦС, що підпорядковані районним та міськрайонним управлінням юстиції, визначено суботу та неділю.

Державна реєстрація смерті здійснюватиметься щодня, в тому числі в неробочі, святкові та вихідні дні.

Прийом громадян у відділах державної реєстрації актів цивільного стану здійснюватиметься протягом кожного робочого дня з усіх питань, що належать до їх компетенції.

Один з робочих днів тижня працівників РАЦСів зобов‘язано відвести для надання безоплатних консультацій з питань застосування сімейного та цивільного законодавства, а також витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану. (Дані питання відносяться до Переліку платних послуг, які можуть надаватися відділами державної реєстрації актів цивільного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.2010 № 1168).

Установлено також один санітарний день на місяць для обробки приміщення архівосховища відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

Начальниками територіальних органів юстиції доручено забезпечити перегляд графіків роботи відділів РАЦС до вказаного терміну – 1 червня 2011 року. А також - поінформувати населення, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, засоби масової інформації про графіки роботи та прийому громадян у відділах державної реєстрації актів цивільного стану.
 

Одним з основних завдань Головного управління юстиції у Київській області є здійснення міжнародно-правового співробітництва.
На виконання покладених на Головне управління завдань, структурними підрозділами Головного управління юстиції у Київській області ведеться постій на робота у цьому напрямку. Так, наприклад, сектором представництва інтересів держави в судах України щотижнево аналізуються міжнародні доручення у сфері цивільного та кримінального судочинства, які знаходяться на виконанні в судах Київської області, на предмет дотримання ними встановлених строків виконання. Як свідчить практика, саме недотримання судами області строків виконання міжнародних доручень, встановлених Міністерством юстиції України та Головним управлінням юстиції у Київській області, є ключовою проблемою. 

НАКАЗ. Внесено зміни до Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні
(31.03.2011)


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

17.03.2011 м. Київ № 814/5

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
17.03.2011 за № 362/19100

Про внесення змін до Правил
державної реєстрації актів
цивільного стану в Україні

З метою впорядкування питання проведення державної реєстрації народження дитини у разі її народження вдома чи іншому місці без надання медичної допомоги

Н А К А З У Ю :

1. Внести до пункту 2 глави 1 розділу ІІІ «Державна реєстрація окремих актів цивільного стану» Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010 № 3307/5), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 за № 719/4940, такі зміни: 

З метою належного забезпечення виконання вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму» (далі - Закон) та інших нормативно-правових актів з питань фінансового моніторингу юридичних послуг, Міністерством юстиції України повідомляється таке.
Відповідно до статті 23 Закону особи, винні у порушенні вимог цього Закону, несуть кримінальну, адміністративну та цивільно-правову відповідальність згідно із законом.
Частиною третьою статті 23 Закону передбачено, що у разі невиконання (неналежного виконання) суб'єктом первинного фінансового моніторингу вимог цього Закону та/або нормативно-правових актів, що регулюють діяльність у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, на нього в установленому законом порядку може бути накладено штраф. 

1-10 11-11
Категорії розділу
Роз'яснення [11]
Нові оголошення
[26.03.2011][Різне]
Пояс- жизни электрика (0)
[26.03.2011][Різне]
Продам б/у насосы электродвигатель (0)
[26.03.2011][Різне]
Продам раковину угловую со смесителем б/у (0)
[26.03.2011][Різне]
Продам печатную машинку Украина б/у (0)
[26.03.2011][Меблі]
Продам столы для кафе стулья б/у (0)
Наша кнопка
Ми будемо вам вдячні, якщо ви розмістите нашу кнопку у себе на сайті:

Юридичні послуги

Погода
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Проект ген.план. м.Василькова
Вверх
Copyright MyCorp © 2024 Умови використання сайту :Беріть інформацію на здоров`я. Але з гіперпосиланням на сам матеріал:)