Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення порядку надання органами опіки та піклування дозволів на вчинення правочинів щодо нерухомого майна дітей
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. У статті 177 Сімейного кодексу України ( 2947-14 ) (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., N 21-22, ст. 135):
1) частину четверту замінити двома частинами такого змісту:
"4. Дозвіл на вчинення правочинів щодо нерухомого майна дитини надається органом опіки та піклування після перевірки, що проводиться протягом одного місяця, і лише в разі гарантування збереження права дитини на житло.
Президент подписал Закон об урегулировании миграционных процессов и усилении ответственности за незаконную миграцию
Президент подписал Закон "О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины по вопросам миграции". Он вступит в силу с момента официального опубликования.
Законом расширен перечень оснований для отказа во въезде в Украину, установленный в Законе "О правовом статусе иностранцев и лиц без гражданства".
В частности, иностранцам и лицам без гражданства будут отказывать, если они:
- обоснованно подозреваются в том, что являются носителями инфекционных и иных (включенных в специальный перечень Минздрава) болезней;
- въезжают в Украину с целью транзита, но не имеют документов и оплаченных билетов для въезда в страну назначения;
Про внесення змін до статті 218 Кримінально-процесуального кодексу України щодо ознайомлення обвинуваченого і захисника з матеріалами кримінальної справи
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
1. Внести до статті 218 Кримінально-процесуального кодексу України( 1001-05, 1002-05 ) такі зміни:
1) частину шосту викласти в такій редакції:
"Обвинуваченого і його захисника не можна обмежувати в часі, потрібному їм, щоб ознайомитися з усіма матеріалами справи в розумні строки";
2) доповнити частиною сьомою такого змісту:
"У разі зволікання ознайомлення з матеріалами справи обвинуваченим чи його захисником слідчий за погодженням із прокурором або прокурор вносить до суду за місцем провадження слідства подання, яке суддя розглядає і своєю постановою може визначити строк, протягом якого обвинувачений і його захисник повинні ознайомитися з матеріалами справи та заявити клопотання. Після закінчення цього строку обвинувачений і його захисник вважаються ознайомленими з матеріалами справи. На постанову судді прокурором, обвинуваченим чи його захисником протягом трьох діб із дня її винесення може бути подана апеляція. Подання апеляції не зупиняє виконання постанови судді".
2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дорожньо-транспортних пригод та виплати страхового відшкодування
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення ( 80731-10, 80732-10 ) (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до N 51, ст. 1122):
1) статтю 124 доповнити приміткою такого змісту:
"Примітка. Особа, цивільно-правова відповідальність якої застрахована, звільняється від адміністративної відповідальності за порушення правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів, за умови, що учасники дорожньо-транспортної пригоди скористалися правом спільно скласти повідомлення про цю пригоду відповідно до Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів"( 1961-15 );
З 12 березня третейські суди припинять розгляд справ про захист прав споживачів 3 лютого 2011 був прийнятий Закон № 2983-VI про внесення зміни до статті 6 Закону України "Про третейські суди" щодо підвідомчості справ у сфері захисту прав споживачів третейським судам. Нормативним актом справи по спорах про захист прав споживачів, в тому числі споживачів послуг банку (кредитної спілки), віднесені до таких, які не можуть розглядатися третейськими судами.
16 лютого 2011 року відбулося засідання Комітету Верховної Ради з питань правосуддя, під час якого було обговорено проект Закону України «Про судовий збір» та рекомендовано Верховній Раді України за результатами розгляду цього законопроекту у першому читанні прийняти його за основу.
Проектом закону пропонується встановити ставки судового збору у відповідних співвідношеннях мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня календарного року до ціни позову у фіксованому розмірі з урахуванням економічних змін в державі.